| Özellikler | Test Yöntemi | Performans | ||
| Sertlik | ASTMD2240 | 90, 95, 98 (Shore A) | ||
| Çekiş gücü | ASTMD412(Die C) | ≥30MPa | ||
| Nihai Uzama | ASTMD412(Die C) | ≥300% | ||
| %100 uzamada çekme mukavemeti | ASTMD412(Die C) | ≥7MPa | ||
| Aşınma | ASTMD5963 | <80mm³ | ||
| Düşük sıcaklık dayanıklılığı | -40±1℃, 22+2h, bending 90° | Kırılma yok | ||
| Minimum bükülme yarıçapı | KTG-TPU-PN-001A0 | 5 OD | ||
| Düşük sıcaklık dayanıklılığı | FMVSS302 | ≤75mm/min | ||
| Bükülmeye karşı direnç | WI-07-07A0 | Çatlama yok | ||
| Kısa süreli ısıl işlem (125℃/24h) | - | - | ||
| İşlem sonrası çekme mukavemeti | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| İşlem sonrası nihai uzama | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| Kısa süreli ısıl işlem (125℃/1000h) | - | - | ||
| İşlem sonrası çekiş gücü | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| İşlem sonrası nihai uzama | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| Hidroliz direnci | 80°C'de suda 21 gün bekleme | - | ||
| Suda bekledikten sonra çekme mukavemeti | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| Suda bekledikten sonra nihai uzama | DIN EN 60684-2 | ≤50% | ||
| Koku | VDA 270, QJ/XP 05JT.043, NES M0160, NIO-TP.GS.002, Q/CAM-546&Q/ CAM-547, VW50180, PV3900 | ≤ grade 3 | ||
| VOC | VDA278 | ≤100μg/g | ||
| Buğulanma | GMW3235 | ≤2mg | ||
| Ömrünü Tamamlamış Araç (ELV) | GWT A A82-01, MS201-02 | Geçti | ||
| Boyut | İç Çap (mm) | Duvar kalınlığı (mm) | |
| Min. | Max. | ||
| Ø2.0 | 1.9 | 2.1 | 0.5±0.05 |
| Ø2.5 | 2.4 | 2.6 | 0.75±0.1 |
| Ø2.9 | 2.75 | 2.95 | 0.72±0.1 |
| Ø3.0 | 2.9 | 3.1 | 1±0.1 |
| Ø4.0 | 3.85 | 4.15 | 1±0.15 |
| Ø5.0 | 4.8 | 5.2 | 1.5±0.15 |
Alev Geciktirici Yarı Sert Çift Katmanlı Isıyla Daralan Makaron, CYG-DWT-FR
Şeffaf Yarı Sert Çift Katmanlı Isıyla Daralan Makaron, CYG-DWT-RX
Halojensiz Alev Geciktirici Isıyla Daralan Makaron, CB-HFT
Düşük Isıyla Daralan Makaron, CB-HFT (LS)
Kendiliğinden Kapanan Kablo Kılıfı, CYG-SCE
PET Genişleyebilir Kablo Kılıfı, CYG-PETN
Soğuk Büzüşmeli Makaron
Soğuk Büzüşmeli Kablo Kepleri
FEB Isıyla Daralan / Daralmayan Hortum, CYG-FEP
Fluoroelastomer Isıyla Büzüşen Makaron, CYG-FKM